In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen over BuurtKadoos. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier!


FAQ

Na ontvangst van de BuurtKadoos heb je 24 maanden de tijd om in te loggen op BuurtKadoos Online. Daarna zal jouw code, indien niet ingelogd, uit onze database verwijderd worden. Je zult dan niet kunnen inloggen met jouw persoonlijk inlogcode. Je ontvangt dan de melding 'Persoonlijke inlogcode onbekend'. Wij kunnen geen vervangende code verstrekken.
Dat is geen probleem, via onderstaande link kun jij deze opvragen:

PERSOONLIJKE INLOGCODE OPVRAGEN

Op de hoofdpagina van BuurtKadoos Online kun je inloggen met jouw e-mailadres en jouw persoonlijke inlogcode. Je krijgt dan een persoonlijk aanbod aan kadootjes te zien bij jou uit de buurt!
Dit is helaas (nog) niet mogelijk.
Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben. Stuur de code die achterop de doos staat of een foto van een poststuk met jouw adres erop naar: info@buurtkadoos.nl. Dan zoeken wij het voor je uit.
Wij gebruiken jouw gegevens eenmalig om de BuurtKadoos te versturen en daar blijft het bij. Beloofd.
Dit kan helaas niet. Wij kunnen naar elk adres maar één BuurtKadoos sturen binnen een tijdsbestek van 9 maanden.
Jammer om te horen dat je geen interesse hebt in de BuurtKadoos! Je kan de BuurtKadoos simpel retour sturen door het adres op de sticker door te strepen. Op de sticker schrijf je ‘retour afzender’ alvorens je de BuurtKadoos op de post doet.
De vouchers zijn onbeperkt geldig, tenzij er anders vermeld staat op de vouchers in de BuurtKadoos of op BuurtKadoos Online.

Kado is geactiveerd!

... Minuten resterend